maandag 21 juni 2010

Fan van de dierenarts

Weet u het al? Vrouwtje nam Dizzy 2 keer mee, en ik mocht niet mee. Achteraf gezien maar goed dat ze mij thuis liet want hij stonk nadien naar de dierenarts.

De eerste keer werden onder narcose zijn onderste hoektandjes (melktanden) verwijderd. Die vielen maar niet uit terwijl zijn nieuwe bijters er al lang waren. De zondag van de verkiezingen had meneer buiten met stokjes liggen spelen. Toen hij terug binnen mocht, bleek er een stokje nog in zijn keel te zitten. Weer maar eens onder narcose. Volgens mij doet hij dat met opzet, hij is gewoon fan van de dierenarts.

Ondertussen stelt hij het goed hoor. En ook met mij gaat alles prima. Ik ben echt fan van agility. Daar krijgt u later nog wel eens foto's van!


1 opmerking:

Steph zei

Tis toch een schaap, die kleine!